788 310 267 - mgr Nina Łangowska
532 834 451 - mgr Natalia Puchalska
Search

Wyjście z diety Ewy Dąbrowskiej

55,00

Wyjście z diety warzywno-owocowej Ewy Dąbrowskiej jest kluczowym procesem w celu utrzymana efektów oczyszczania, redukcji masy ciała i poprawy wyników badań oraz polepszenia gospodarki węglowodanowej.

Wyjście z diety warzywno-owocowej Ewy Dąbrowskiej jest kluczowym procesem w celu utrzymana efektów oczyszczania, redukcji masy ciała i poprawy wyników badań oraz polepszenia gospodarki węglowodanowej. Proces ten jest umownie podzielony na trzy fazy, podczas których dochodzimy do pełnowartościowego menu.

Dieta obejmuje trzy fazy wyjścia z diety warzywno-owocowej.
14 dni diety-55 zł

Faza 1 opis:

W pierwszej fazie wyjścia z Diety Warzywno-Owocowej Ewy Dąbrowskiej włączamy zdrowe tłuszcze, orzechy, nasiona, awokado, jogurty, jajka i mleka roślinne. Musimy robić to bardzo powoli i umiejętnie, gdyż za szybki ten proces może skutkować złym samopoczuciem, bólami czy nawet biegunką tłuszczową. Właśnie dlatego zalecamy powolne przestawianie się na racjonalną i pełnowartościową dietę.

Faza 2 opis:

W drugiej fazie wyjścia z Diety Warzywno-Owocowej Ewy Dąbrowskiej oprócz produktów które włączyliśmy w pierwszej fazie dodajemy również białko zarówno to roślinne, jak i od zwierzęce. Zależy nam, aby zacząć od ryb, podrobów i ewentualnie później włączać inne produkt od zwierzęce.

Dieta zawiera 7 dni 2 fazy wyjścia z diety Ewy Dąbrowskiej z zachowaniem deficytu kcal.

Faza 3 opis:

W trzeciej fazie wyjścia z Diety Warzywno-Owocowej Ewy Dąbrowskiej włączamy już pełnowartościowe jedzenie, zwiększamy ilość kcal i ilośc węglowodanów przyswajanych.

BMR, czyli Basal Metabolic Rate, a właściwie podstawowa przemiana materii. Określa podstawowy wydatek energetyczny jaki ponosi nasz organizm w celu zapewnienia podstawowych funkcji życiowych takich jak: praca układu oddechowego, układu krążenia, utrzymanie temperatury ciała, budowa tkanek.

    W celu wyliczenia prawidłowej wartości BRM należy uwzględnić:

  • Wagę
  • Wzrost – podaj aktualną masę ciała
  • Wiek – szybkość przemiany materii spada wraz z wiekiem. Dlatego zapotrzebowanie energetyczne wraz z wiekiem spada
  • Płeć – zapotrzebowanie kaloryczne jest większe u mężczyzn niż u kobiet, ze względu na inną budowę ciała (u kobiet jest proporcjonalnie więcej tkanki tłuszczowej niż tkanki mięśniowej)

WAŻNE!!! Wskaźnik nie powinien być używany przez kobiety w ciąży, osoby starsze oraz dzieci.

Poza podstawowymi czynnikami wymienionymi powyżej należy uwzględnić aktywność fizyczną, ponieważ wraz ze wzrostem aktywności fizycznej wzrasta zapotrzebowanie kaloryczne organizmu. W momencie gdy uzyskamy wartość BMR należy go przemnożyć przez wartość aktywności fizycznej PAL opisany w poniższej tabeli.

Wartość aktywność (PAL) Stopień aktywności
1,2 Niska aktywność Praca siedząca + 1-2 treningi w tygodniu
1,5-1,6 Średnia aktywność Praca siedząca + 3-4 treningi w tygodniu
1,7-1,8 Wysoka aktywność Praca fizyczna + 3-4 treningi w tygodniu
1,9-2,2 Bardzo wysoka aktywność Osoba trenująca codziennie

Wynik otrzymany z kalkulatora należy pomnożyć przez prawidłowy współczynnik aktywności.

Na zakończenie procesu wyliczania BMR należy zadać sobie pytania. Co chcemy osiągnąć? Jeżeli chcesz zgubić parę zbędnych kilogramów to od uzyskanego wyniku odejmuj około 200-300 kcal. Jest to bezpieczna ilość kalorii, która pozwoli Ci zgubić około 0,5-1 kg w ciągu tygodnia. Z drugiej strony jeżeli Twoim celem jest przybranie kilku kilogramów to dodaj do wyniku około 200-300 kcal.

26-09-2021

Back to Top
Dieta dodana do koszyka